hiç ummadığım bir anda

mrb arkadaşlar adımı söylemiyim lakabım sweet 19 yasında bakımlı bırıyım sekse karsı ilqim büyük.size bugun hiç ummadıqım bir anda nasıl sex yaptıgımı paylasmak…

Posted On

yaz maceram -2-

meraba arkadaşlar ben manavgattan selçuk önceki hıkayemde HÜLYA hanımı evde siktiğimi anlatmıştım şımdıkı hıkayemde barda nasıl sıktığımı anlatcam ilk sıktığımın bir gün sonrası…

Posted On

tuhaflık bendemi 2

Dikkatimi birşey çekti, ben gönderdikten beridir kimseler hikaye göndermemiş…Neden ki? Neyse uzatmak anlamsız, konuya geçeyim.İlk hikayemi biliyorsunuz.. XXX hanım ve ben, onun evinde;…

Posted On

kuzenim 1

Kuzenim – 1 Çetin dayımın oğlu çok yakışıklı içimi yakan birisi herhalde ben ona aşığım onun yanında kendimi daha mutlu ve güvende hissediyorum….

Posted On

Am dudakları

Güzel bir günün akşamıydı yurtdışından geldim karımı çağırdım hava limanına okadar güzel olmuştuki kuaför falan gördüğümde hayrankaldım olacakya aktarmalı geldiğimden valizlerim çıkmadı mecburen…

Posted On

otobanda karimi siktiler

merhabalar sayın şeker kız hikayecileriöncelikle ben 39 eşim 33 yaşında sizlere anlatacağım olay tamamen gerçektir yaz tatili için konyadan antebe yola çıktık özel…

Posted On

Arkadaşımın Nişanlısını Siktim Sonu Kötü Bitti !

Merhabalar,ismim Mehmet.23 yaşındayım ve Trabzon’da oturuyorum.Size anlatacağım olay Üniversite yıllarımın son senesinde yani 22 yaşımdayken başımdan geçti.Üniversite’yi Ankara’da okuyordum,artık o sene Üniversite bitecekti…

Posted On

tarlada seks keyfi

Merhaba ben başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmaktan gurur duyarım tarlada bir gün eylencesine çalışmaya gitmiştim tarlada bir sürü kız vardı bende içlerindeydim…

Posted On

konser sonrasi yasadiklarim 1

20li yaslarimin basinda erkek arkadasimla basimizdan gecen bir olayi size anlatmak istiyorum. ikimizin de cok sevdigi bir grubun oldukca kalabalik bir konserine guc…

Posted On

kayınbabamlan

slm arkadaşlar şimdi yazacagım hikayemın tamamı gercek inanınki ben şu an 26 yaşındayım 24 yaşında evlendımde cok büyük bi hayal kırıklıgı yaşadım cünkü…

Posted On